2014. január 18., szombat

20 random tény rólam

Jöjjön egy kis személyesebb bejegyzés is! Gondoltam valamit mégis írnom kéne magamról. Külföldi blogokon láttam ilyet (List 20 random facts about yourself), szóval úgy döntöttem én is megcsinálom. :)



1.       Szemüveges vagyok
2.       Nagy Tolkien rajongó vagyok
3.       Imádom az édességeket
4.       Szeretek sütni/főzni
5.       Játszok két hangszeren
6.       Szeretek rajzolni
7.       Zárkózott természetű vagyok
8.       Szeretek anime sorozatokat nézni
9.       Hipochonder vagyok
10.   Az olasz konyha a kedvencem

11.   Kedvenc sportom a síelés
12.   Utálom a paradicsomot nyersen
13.   Félek a darazsaktól
14.   Nagyon pro vagyok ugráló kötelezésben
15.   Nagy bennem a versenyszellem
16.   Általános iskolában megnyertem a szépíró versenyt
17.   Nem szeretek repülővel utazni
18.   Kedvenc együttesem a Muse
19.   Nem szeretem a horror filmeket
20.   Szeretnék örökbe fogadni egy macskát

Egyébként hírtelen nem is volt olyan könnyű 20 dolgot írnom magamról, időnként hosszabb ideig is el kellett gondolkodnom mit is írhatnék. Így utólag pedig még egy csomó mindent hozzá tudnék írni... Azért remélem sikerült minél érdekesebb, és értelmesebb dolgokat összeírnom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése