2014. január 23., csütörtök

30 napos Harry Potter kihívás pótlás

Hát, szóval ugye el kezdtem ezt a HP kihívást viszont nagyon, de nagyon rosszul voltam, úgyhogy nem tudtam géphez jönni és megírni. Elég ciki, hogy, már rögtön az első után nem csináltam rendesen, de nem tehetek róla, tényleg nagyon nem voltam jól... De most pótlom az elmaradást és jön a mai is egyben, és ezentúl igyekszem rendesen csinálni. :)

Egyébként nagyon örülök, hogy így tetszik a kihívás! Vigyétek bátran, kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is nagyon! :)

2. nap – Melyik a legkevésbé kedvelt könyved a sorozatból?
Na, erre rögtön tudtam is a választ, ami nem más, mint az ötödik könyv, a Főnix rendje. Azzal az elején elég sokat szenvedtem és több időre félre is tettem, mert egész egyszerűen nagyon nem tetszett Harry viselkedése. Nagyon önző módon viselkedett, csúnyán bánt a barátaival, akik mellette álltak mindenben és hittek neki. Persze meg lehetett érteni őt is, hiszen nem volt könnyű dolga... Bár aztán végül lehiggadt és megint normális lett, úgyhogy utána én is megnyugodtam. :)



3. nap – Ki a kedvenc karaktered? 
Ez megint elég nehéz kérdés! Nagyon nehéz egyet választani De, ha végig gondolom, akkor a legrokonszenvesebb karakter számomra Remus Lupin, aki annak ellenére, hogy vérfarkas, emberi alakjában egy tisztességes, és nagyon kedves ember. Kár, hogy a végén ő is meghalt, pedig tényleg nagyon megkedveltem.



4. nap – Ki az a karakter, akit legjobban utálsz?
Először Malfoy-ék jutottak eszembe, de aztán rögtön eszembe jutott egy sokkal visszataszítóbb, szánalmasabb karakter, akit nagyon utáltam. Ez pedig nem más, mint féregfark, aki elárulta barátait a saját életéért. Nála visszataszítóbb karakter számomra nincs az egész sorozatban (talán Bellatrix) Egy utolsó, gyáva, szánalmas alak, aki félelemből még a nagy úrt is képes volt szolgálni. Bár élete utolsó pillanatában benne is megmutatkozott némi emberség, mégis őt utáltam a legjobban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése