2014. január 26., vasárnap

Alterra BB krém teszt

Jöjjön egy olyan témájú bejegyzés, amilyet eddig nem posztoltam, pedig már nagyon szerettem volna.  Ezúttal egy szépségápolásos-tesztes bejegyzés következik, remélem hasznosnak találjátok és tetszeni fog!


 Tegnap voltam rosszmann-ban és megláttam, ez valami új dolog lehet, mert eddig nem emlékszem, hogy lett volna ilyen (de az is lehet, hogy eddig elkerülte a figyelmemet). A lényeg, hogy megvettem, hiszen az Alterra samponok is nagyon beváltak (erről hozok majd egy bejegyzést). Eddig egyébként a Garnier-es BB krémet használtam, de az Alterrásnak az összetevői jobban tetszenek, mert mentes  színezőanyag-, illat-, és tartósítószertől, szilikontól, parafintól és ásványi anyagoktól. Ami fontos, mivel ezek csak tovább rontják a helyzetet (szerintem), meg minél kevesebb káros anyag van benne annál jobb.


Még aznap ki is próbáltam. A világos színűt választottam, hiszen a bőröm is nagyon világos. Könnyen felkenhető és eldolgozható, illata nincs, ami nekem tetszik, mert egy idő után szerintem eléggé zavaró tud lenni, mikor az van az orrod alatt egész nap és azt kell szagolni. Szóval nálam ez is egy jó pont. Bár több réteget kellett felvinni (mivel nem hibátlan az arcbőröm), és nem fedte le tökéletesen a hibákat, mégis szebb egyenletesebb felületet biztosított.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése