2014. január 17., péntek

Megnyitott egy újabb blog

Mint, ahogyan azt látjátok a blog teljesen új, még csak most fogom megkezdeni tele írni gondolataimmal, tapasztalataimmal, véleményeimmel. Egyszerűen képtelen lennék egy konkrét témát megcélozni, ugyanis sok minden foglalkoztat. Azt hiszem az ilyen blogokat szokták az inspirációs elnevezéssel illetni, szóval mondjuk ki, ez is egy olyasmi blog lesz.
Na de, mik is azok, amik engem foglalkoztatnak? Csak, hogy el tudd dönteni, érdemes lesz-e még visszajönni. Nos kezdjük ott, hogy körülbelül olyan másfél éve kezdtem áttérni a természetes kozmetikumokra, ebben a döntésben több tényező is közre játszott. Volt több olyan blog is, mely inspirálóan hatott rám, bár ezek sajnos mára bezártak (talán tudjátok is, hogy melyek ezek a blogok). El sem hiszem előtte mennyi vegyszerrel mérgeztem magam. Ezért úgy gondoltam én is megosztanám veletek a tapasztalataimat, hátha rátok is inspirálóan hat majd. Szóval ilyen témájú bejegyzéseket várjatok bőségével. :)
Aztán igen nagy sorozat, film és könyv rajongó vagyok, és ezekről meg is van a véleményem. Azt hiszem ezt nem igen kell tovább taglalnom.
Imádom a kreatív dolgokat, bármit, amihez kézügyesség és kreativitás kell, jöhet!
Mint minden lányt, engem is érdekel az öltözködés. Ez nem meglepő szerintem. Szóval azt hiszem majd ilyen jellegű bejegyzések is fognak majd születni.

Szóval így dióhéjban ennyi, a többit meg majd meglátjátok! Remélem érdeksnek fogjátok találni a blogot és visszajöttök még! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése