2014. január 18., szombat

Ezt feltétlenül be kell szereznem

Nézzétek mit találtam! *-* A Bogar bárd meséit!!! Nem is tudtam, hogy külön megjelent... Na, jó erre szükségem van, nagyon szeretném. Nem is tudom mikor volt utoljára olyan, hogy valamit ennyire szerettem volna magaménak tudni :D


Jöjjön a leírása, ha valaki nem tudná mi is ez:

A könyv Harry Potter világának legendás mesekönyve, amely a sorozat 7. részében fontos szerepet is játszik. A kötet öt mesét tartalmaz, valamint Dumbledore professzornak a Roxfort Varázsló- és Boszorkányképző Szakiskola legendás igazgatójának hozzájuk fűzött szellemes magyarázatait, ráadásként pedig az írónő kommentárjait. Maguk a mesék a kisebbeknek szóló magyar népmesékhez hasonlíthatók, a magyarázatok pedig a Harry Potter könyvek stílusát és világát idézik. Rowling – aki maga illusztrálta munkáját – a könyv bevételét, amely az extra magas jogdíjakból származik, jótékony célra ajánlotta fel.

Ahhh, és milyen gyönyörű a borítója is! *-* Amint lehetőségem nyílik rá, megszerzem, vagyis mihamarabb.

2 megjegyzés:

  1. nekem ez meg van, igaz angolul, de eredetiben még jobb. mondjuk én úgy is csak a 3 testvér meséjét olvasgatom belőle, de aranyos könyv. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még nem sikerült azóta sajnos megszereznem, bár én majd magyarul szeretném, mert igaz egész jó vagyok angolból, de azért annyira mégsem. :D Hát igen, az tényleg jó volt, bár én kíváncsi vagyok a többire is nagyon! :)

      Törlés