2014. január 20., hétfő

30 napos Harry Potter kihívás: 1. nap

Ha már Bogar bárd meséi, meg a Harry Potter témánál vagyunk, úgy döntöttem végig csinálok egy ilyen témájú kihívást. Gondolom nem kell magyaráznom mennyire nagy rajongója vagyok a könyvsorozatnak, hamár a Bogar bárd meséiért is ilyen nyálcsorgatásba kezdtem... :D De annyit azért mégis elárulnék, hogy gyermekkorom egyik legmeghatározóbb élménye volt, mikor megismertem ezt a csodálatos, varázslatos világot. Olyan jó volt bele élnem magam, elképzelni, hogy én is együtt élem át a kalandokat a három jó baráttal. És aztán együtt nőttem fel velük, ez egész egyszerűen olyan élmény, amit senki nem vehet el tőlem és ami soha nem múlik el. Emlékszem, mikor elmentünk megnézni a moziban, egyszerűen hihetetlen volt látni megelevenedni a történetet, tátott szájjal néztem végig, és aztán megkaptam kazettán és állandóan azt néztem otthon. :D No, de ennyi elmélkedés elég is.



Akkor kezdem is az első nap kérdésével:

1. nap – Melyik a kedvenc könyved a sorozatból?
Hát ez elég nehéz kérdés, mert mindegyiket lehet szeretni valamiért. Míg az eleje főként gyerekeknek szóló, könnyed és nagyon szórakoztató, a másik fele igen komor, sötét, tele halállal és szomorúsággal. Egyébként azt hiszem az első részére tudnám azt kijelenteni, hogy kedvenc, hiszen gyermekkori, szép emlékek fűznek hozzá. Emlékszem, mikor a barátaimmal Harry Potter-eset játszottunk, és nyomtuk a varázslatokat bottal a kezünkben. :D És természetesen mindig én akartam Hermione lenni (na persze minden minden lány ő akart lenn)... :)



Itt vannak a 30 napos kihívás kérdései, amit egyébként a moly.hu-n találtam:

1. nap – Melyik a kedvenc könyved a sorozatból? 
2. nap – Melyik a legkevésbé kedvelt könyved a sorozatból? 
3. nap – Ki a kedvenc karaktered? 
4. nap – Ki az a karakter, akit legjobban utálsz? 
5. nap – Mi volt szerinted a sorozat legszomorúbb pillanata? 
6. nap – Ki a kedvenc tanárod? 
7. nap – Ki az a tanár, akit legkevésbé kedvelsz? 
8. nap – Melyik a kedvenc tantárgyad? 
9. nap – Melyik a legkevésbé kedvelt tantárgyad? 
10. nap – Melyik a kedvenc boltod az Abszol úton? 
11. nap – Ki a leggyönyörűbb karakter (belső értékek alapján)? 
12. nap – Melyik az a karakter, akit a halála után legjobban hiányoltál? 
13. nap – Melyik könyvnek a legjobb a borítója? 
14. nap – Melyik Trimágus Tusa próba a kedvenced? 
15. nap – Ha rangsorolnod kéne a házakat a legszimpatikusabbal kezdve, milyen sorrendet állítanál fel? 
16. nap – Ki a kedvenc animágusod? 
17. nap – Ki a kedvenc mellékszereplőd? 
18. nap – Melyik a kedvenc horcruxod? 
19. nap – Melyik az a szereplő, akiről többet szerettél volna olvasni? 
20. nap – Mi a sorozat legviccesebb pillanata? 
21. nap – Mi a sorozat legmeghatóbb pillanata? 
22. nap – Milyen pozíciót szeretnél betölteni egy kviddicscsapatban? 
23. nap – Melyik a kedvenc varázslényed? 
24. nap – Mit gondolsz, mi lenne a te patrónusod? 
25. nap – Melyik a kedvenc filmed? 
26. nap – Melyik filmet szereted legkevésbé? 
27. nap – Melyik a kedvenc mágikus képességed (animágus transzformáció, metamorfmágia, párszaszájúság, repülés, jövőbelátás, hoppanálás/dehoppanálás, legilimencia/okklumencia, véla bűbáj, varázslattal szembeni ellenállás*)? 
28. nap – Ki a kedvenc párosod (kiket hoznál össze)? 
29. nap – Ki a kedvenc Dursley családtagod? 
30. nap – Melyik a kedvenc varázslatod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése